De ontwikkelingen op het gebied van internet, communicatie en technologie gaan heel snel. Daardoor is het vroegtijdig ontdekken en volgen van nieuwe producten en van belangrijke ontwikkelingen een uitdaging. Ik zie het als mijn taak om nieuwe producten en trends goed en begrijpelijk aan de doelgroep uit te leggen en het in bredere context te plaatsen. Het helpt daarbij dat ik een journalistieke opleiding heb gevolgd en al sinds 1999 over internet schrijf en dat ik voor zeer uiteenlopende opdrachtgevers heb gewerkt. Ik schrijf artikelen, interviews, persberichten, whitepapers, casestudies, blogs en andere zakelijke teksten voor websites, radio en tv en geprinte media. Daarnaast geef ik PR-adviezen, doe ik eindredactie en redigeer ik ook teksten.

Kennis van zaken

Jarenlange ervaring in de ICT en journalistiek

Multimedia

Inzetbaar voor allerlei media: online, print, radio en tv en customized media

Juist taalgebruik

Teksten worden foutloos en gericht op de doelgroep geschreven

Netwerk

Veel kennis van en contacten in de Nederlandse ICT-mark

Laatste nieuwe berichten

Veiliger is niet altijd beter

Door

Als internetgebruiker die zich meer dan gemiddeld bewust is van de risico’s en gevaren, werk ik met goede beveiligingssoftware. Dat lijkt prima, totdat je online banktransacties wilt verrichten.

feb 1,2017Geen reacties

We zijn allemaal digitaal getransformeerd

Door

Regelmatig schrijf ik voor opdrachtgevers over bedrijven die andere ondernemingen adviseren over de ‘digitale transformatie’, zeg maar de toenemende digitalisering van bedrijfsprocessen, of over bedrijven die zelf in zo’n veranderingsproces zitten.

okt 11,2016Geen reacties

Leven als een geringde duif met wearables

Door

Wearables zijn populair. En zoals een medewerker van Wired onlangs terecht opmerkte, is ‘wearable‘ een vreselijk woord, maar ik weet geen beter allesomvattend Nederlands alternatief.

jan 7,2016Geen reacties